BENVOLGUTS/DES AL NOSTRE BLOG!!!!!



Som l'Anna, la Marta, la Marina i l'Eva, unes noies que estem estudiant el primer any de carrera de l'àmbit de ciències de l'educació.

Hem anomenat així el blog , ja que parlarem de moltes coses relacionades amb els dibuixos animats, els quals van formar part de tota la nostra infància, i que ara recordarem. També intentarem mostrar-vos quins són els que estan més enfocats per a una bona educació dels nens d'avui dia.


Esperem que gaudiu del nostre blog, i que expliquem coses que us siguin útils :)


dissabte, 1 de desembre del 2012

GAT I GOS

Holaaa!!!!!   :)
Qui de tots vosaltres no recorda els dibuixos animats de "Gat i gos"?
Estem segures de que molts de vosaltres us vau fer un fart de riure mirant a aquest ésser tant especial format per dos caps (un a cada banda) un de gat i l'altre de gos. I que sempre tenien disputes entre fer coses que agradaven a un o a l'altre :)

I perquè en torneu a disfrutar durant uns moments.... aquí us deixem la seva cançó!!!!


 
 
Expliqueu-nos què recordeu més d'ells?

6 comentaris:

  1. Ostres m'ha encantat tornar a sentir la conçó!! m'ha retornat uns quants anys enrrere!!! :) GRÀCIEES!
    Dons jo el que més recordo d'ells és que sempre tenien problemes amb una colla de 3 gossos i amb l'alcalde del poble que era un conill!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eren una parella entranyable!! A tots ens agradaria tenir un amic tan fidel com ells. Sempre es barallaven, però eren molt bons amics.

      Elimina
  2. Gat i gos m'encantava! El que més m'agradava d'aquests dibuixos era la cançó. Se'm va quedar enganxada i me la sabia tota!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La cançó era el més característic de la sèrie i també ens agradava molt ;)

      Elimina
  3. ooooooooooooooooooooooooooooooohhh!
    QUINS RECOOOORDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajjajajaajajjajaja
    M'ENCANTAVEN AQUESTS DIBUIXOS!!!
    La meva mare els odiava però jo sempre feia de les meves per poder veure'ls! jajajaj

    Petons!

    ResponElimina
  4. Judith :
    Gat i gos . gat i gos .....
    una de les millors sèries de dibuixos animats de l'història d tv3
    m'en recordo que quan els veia hem pijava d riure .
    aquest blog esta molt bé m
    M'encanta !!

    ResponElimina