BENVOLGUTS/DES AL NOSTRE BLOG!!!!!



Som l'Anna, la Marta, la Marina i l'Eva, unes noies que estem estudiant el primer any de carrera de l'àmbit de ciències de l'educació.

Hem anomenat així el blog , ja que parlarem de moltes coses relacionades amb els dibuixos animats, els quals van formar part de tota la nostra infància, i que ara recordarem. També intentarem mostrar-vos quins són els que estan més enfocats per a una bona educació dels nens d'avui dia.


Esperem que gaudiu del nostre blog, i que expliquem coses que us siguin útils :)


dissabte, 1 de desembre del 2012

ELS TELETUBBIES!!

BONA TARDA A TOTS I A TOTES!!! :):)

Ara us volem retornar a la infància més profunda amb els Telettubbies!!!

Tots recordem al Tinki Winki amb el seu bolso vermell, el Dipsy amb el seu barret, la Laa-Laa amb la seva pilota i a la Po amb el seu patinet!!  I també a l'aspiradora que parava boja quan els veia!! :)


I la seva gran expressió "UNA ABRAÇADAAA!!!!" :):):):):)

Us deixem un troç del capítol on es fan abraçadeeees!!!


Bé doncs perquè ho disfruteu tant com nosaltres us convidem a mirar el video de la introducció on també hi surt el sol amb la cara de la nena petita que sempre riu!! :)



Expliqueu-nos què és el que trobeu més a faltar dels teletubbies!!! :)

6 comentaris:

  1. Aiiix!! que monos els Teletubbies!!!
    M'encanteen!!!
    Recordo que em vaig comprar el peluix de la Po perquè era la meva preferidaa!! :)
    Jo el que trobo més a faltar és la aspiradoraa!! que sempre feia cares molt rares i reia molt amb ella :) :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. La nostra preferida també era la Po. Encara recordem quan s'iluminava la seva panxa :)

      Elimina
  2. La meva infància sens dubte va estar marcada pels Teletubbies! Recordo que fins i tot vaig arribar a disfressar-me de Po per carnaval, jajaja :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja nosaltres també erem fans. Creiem que van marcar aquella època. Tots coneixem els Teletubbies i en tenim un bon record.

      Elimina
  3. ohhhh!mha encantat veure el video un altre cop :$ jo el que mes recordo son les "tubiquemes" es l'hooora de menjar!:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nosaltres el que més recordem són els conills i les joguines característiques que tenien cadascú jajaj ;)

      Elimina